Гонки на приз Запорожского крейсерского яхт-клуба

ПОЛОЖЕННЯ

про відкриті перегони на приз

Запорізького крейсерського яхт-клубу

1. Місце та час проведення

Змагання проводяться з 7 по 9 вересня 2012 року на акваторії Запорізького водосховища (верхній б’єф р. Дніпро).

База змагань – територія яхт-клубу заводу «Запоріжсталь».

2. Повноважний організатор

Повноважним організатором змагань є Запорізький крейсерський яхт-клуб. Запорізька обласна федерація вітрильного спорту, управління з питань фізичної культури, спорту та туризму Департаменту освіти і науки, молоді та спорту Запорізької міської ради.

Керівництво перегонів здійснює Перегоновий комітет, призначений повноважним організатором.

3. Правила

Регламентуючими документами змагань є:

—  Правила вітрильних перегонів (ПВП – 2009-2012);

— Правила обміру крейсерських яхт (НВП – 2008);

—  Положення про проведення змагань:

—  Вітрильницька інструкція;

—  Правила плавання по внутрішніх водних шляхах України.

4. Допуск

4.1.   Змагання є відкритими, особистими та відносяться до IV категорії складності.

4.2.   Капітан яхти повинен мати кваліфікацію яхтового стернового не нижче 1 клас), помічник — не нижче яхтового стернового 2-го класу.

4.3.   До мандатної комісії повинно бути надано наступні документи:

 

—  кваліфікаційні документи капітана та помічника;

—  заявка на участь у змаганнях встановленого зразка:

—  дійсне Вимірювальне свідоцтво;

— судновий квиток; акт технічного огляду 2012 р.

—  стартовий внесок у розмірі 20 гри. за кожного члена екіпажу;

—  декларацію про відповідність яхти та її забезпечення до IV категорії складності, а також про відповідальність капітана за безпеку судна та його екіпажу;

—  перелік вітрил, що будуть знаходитися на яхті під час перегонів.

4.4. Всі витрати з відрядження учасників, транспортування яхт покладаються на
відряджуючу організацію.

4.5.  Контроль за дотриманням відповідних умов (технічне забезпечення, контрольний обмір) здійснюється технічним комітетом та Головним вимірювачем у разі виникнення необхідності.

5Сповіщення

 

Сповіщення учасникам будуть вивішені на дошці повідомлень, а також доведено до відома змагунів на Раді каштанів.

6. Умови проведення змагань.

Програма та залік

6.1. Яхти — учасниці розподіляються на 7 залікових груп.

Перегоновий комітет разом з Повноважним організатором може приймати інші рішення про розподіл яхт на групи, або створення нових груп (за наявності яхт одного класу, наприклад «Картер-30», «Л-6». «К-24». яхти з перегоновим балом вище за 9,4 тощо).

Кількість та склад залікових груп буде визначено після закінчення роботи Мандатної комісії.

Статус змагань по відношенню до норм Єдиної Спортивної Кваліфікації мають тільки стартові групи численністю не менше, як 6 яхт.

6.2.   Змагання складаються з 3-х перегонів: один з яких є довгою дистанцією, а дві інші -короткими. Всі перегони є заліковими.

6.3.   Програма змагань:

7.09.2012 p.  19.00 — 21.00 — Мандатна комісія
17.00 — шлюзування

8.09.2012 р.  07.00 — 9.00 — Мандатна комісія
10.00 — Парад відкриття змагань
10.30 — Рада капітанів

11.30 — старт перегонів № 1.

Через 30 хв. після закінчення контрольного часу перегонів №1 — старт перегонів № 2

9.09.2012 р.  08.00 — старт перегонів № З

13.00 — нагородження переможців. Урочисте закриття змагань.

15.00 — шлюзування.

7. Стартова, фінішна лінії, зміни дистанції, стартові групи

Місце розташування стартової та фінішної лінії, а також поворотних знаків будуть оприлюднені на Раді капітанів.

Навал на суддівське судно розцінюється як навал на Знак.   Всі яхти розподіляються на 2 стартові групи.

8. Прапори стартових груп

Перша стартова група — прапор «1»

Друга стартова група — прапор «2»

Інформацію про стартові групи та їх кількість буде доведено змагунам на Раді капітанів.

9. Знаки

У якості знаків використовуються: навігаційні знаки, острів Леніна, спеціальні надувні знаки, а також суддівські судна.

10. Порядок стартів, сигналізація

10.1 Стартова сигналізація відбувається згідно правил 26 ІІВ1І 2009-2012 з інтервалом між стартами 10 хвилин.

«Попередження» — прапор стартової групи + 1 короткий звуковий сигнал — 5 хвилин «Підготовчий» — прапор «Р» + 1 короткий звуковий сигнал — 4 хвилини

«Одна хвилина» — «Підготовчий» прапор прибирається; 1 довгий сигнал — 1 хвилина «Старт відкритий» – Прапор стартової групи опускається. + 1 короткий звуковий сигнал

11. Контрольний час

Фініш закривається через 30% часу після фінішу першої яхти даної залікової групи, яка правильно провітрилила дистанцію перегонів.

12. Покарання

Використовується система покарань відповідно до правил 29. 30. 44 ПВП 2009-

2012.

Для суден І стартової групи при виконанні вимог правил 44.2 необхідно виконати один оберт на 360°, а не два на 720°.

13. Протести

Приймаються секретаріатом змагань на спеціальному бланку на протязі однієї години після фінішу останньої яхти. Протестовий внесок — 50 грн. Яхта, що збирається подати протест зобов’язана показати протестовий прапор на місці інциденту та на фініші.

14. Безпека та відповідальність

 

Капітан несе повну відповідальність за безпеку яхти та екіпажу, обладнання іа забезпечення яхти у відповідності до вимог, щодо крейсерських перегонів IV категорії складності.

Організатори, суддівська колегія, обслуговуючий персонал та керівні особи не несуть відповідальність за життя, ушкодження або втрати майна, що спричинилися внаслідок участі у змаганнях або у зв’язку із змаганнями.

15. Вітрильна інструкція

 

Вітрильна інструкція буде вивішена на дошці повідомлень.

 

16. Система заліку

А) Визначення:

Кількість учасників є кількість заявлених яхт, що допущені для участі в змаганнях мандатною комісією та з’явилися до району старту.

Місце яхти у перегонах визначається за часом, показаним на фініші з урахуванням гандикапу;

розрахунок часу здійснюється за формулою:

CT=ЕT х TMF х [1+Р], де:

СТ     — виправлений час;

ЕТ     — фактичний час (час за який яхта провітрилила дистанцію);

TMF   — коефіцієнт, залежний від перегонового балу;

Р       — штраф, визначений суддівською колегією за порушення правил.

В) Залік в окремих перегонах:

—  яхта, яка фінішувала першою, отримує кількість очок, що дорівнює кількості учасників плюс 0.25 очка, яхти котрі фінішували другою, третьою і т.д.. отримують кількість очок, що дорівнює кількості учасників мінус 1. 2 і т.д. очок;

—  яхта, яка визначена як така, що брала участь у перегонах, але не стартувала (НСТ). або не фінішувала (НФВ). або зійшла після старту (ЗПС) отримує кількість очок, що відповідає останньому місцю яхт. які брали участь у цих перегонах:

—  яхта, визначена як така, що не брала участь (НБУ). отримує 1 очко:

—  яхта, яку дискваліфіковано (ДСК) не отримує очок.

Кількість очок у найдовших перегонах помножується на коефіцієнт 1.75.

В) Загальний залік:

  1. Загальне місце яхти визначається по найбільшій сумі очок.
  2. Рівність очок загалом в заліку вирішується за результатами найдовших перегонів.

17. Нагородження

Переможці та призери змагань у кожному класі нагороджуються цінними подарунками.

Поряд з офіційними нагородженнями інші організації, приватні особи, спонсори можуть запровадити власні нагороди, якщо це погоджено з Повноважним організатором.

18. Система зв’язку

На протязі змагань кожна яхта несе радіовахту у черговому режимі (на 5 каналі
річкового діапазону) УКХ радіостанцій, а також мас включеними мобільні телефони,
номери яких вказано v заявках при реєстрації.

19. Реклама

 

Оргкомітет має право на розміщення реклами на першій чверті  корпусу яхти від форштевня та рангоуті.